Обмін і повернення товару

Відповідно  до статті 9 "Закону про захист прав споживача" Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки при дотріманні Наступних умов:

1.Обміну и поверненню підлягає тількі новий товар, який не був у вжіванні и не має слідів використання: подряпін, сколів, потертостей, інших пошкоджень.

2.Товар НЕ збирався и не монтувався, а такоже збережено його товарний вигляд.

3.Збережено в цілості упаковку товару и усі її компоненти.

4. Збережено комплектацію товару, ярлики, інструкції і заводська маркеровка.

5. Пред'явлено товарний чек або накладну, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад(магазин)  продавця і перевірки цілісності та комплектності товару, що повертається.

Вартість транспортних послуг за повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується покупцем. Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент її придбання, яка вказана в товарному чеку або накладної. Повернення грошей проводиться в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт.


Поверненню НЕ підлягають наступні товари:


- знижені в ціні товари


- Зібрані або пошкоджені після покупки товари


- Товари, які виконувалися або привозилися під індивідуальне замовлення


Термін гарантії встановлюється виробниками меблів і коливається від 6 до 18 місяців. Гарантія діє лише за умови пред'явлення товарного чека і при дотриманні споживачем умов експлуатації та зберігання товару.


 Гарантійне обслуговування


Гарантійне обслуговування не здійснюється у разі:


- смастійного збирання меблів


- закінчення гарантійного терміну


- невиконання умов експлуатації


- наявності на виробі механічних пошкоджень


- перевищення допустимих навантажень на механізм трансформації


- нанесення шкоди виробу або його втрати внаслідок обставин непереборної сили (стихія, пожежа, повінь, нещасні випадки тощо)


- нанесення шкоди виробу в результаті умисних або помилкових дій споживача


- нанесення шкоди виробу, викликаного попаданням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, тварин, комах і т.д. наявності слідів стороннього втручання у виріб або ремонту виробу самостійно або організаціями, підприємствами або приватними особами, не уповноваженими на це Фабрикою


- нанесення виробу шкоди в результаті внесення змін до його конструкції - використання вироби в виробничих цілях.